• svg
  • svg
  • svg
  • svg
  • svg
  • svg
  • svg
  • svg
thumb

دفتر مرکزی تهران

خیابان خالد اسلامبولی (وزرا) نبش خیابان یکم پلاک 7 واحد 22

تماس با شما

در ساعات غیر اداری از این طریق می توانید پیام یا درخواست تماس نمایید.

* Please Fill Required Fields *
img

تماس با اطمینان تجارت هادی

02188553687

ساعت کاری

  • شنبه تا چهارشنبه9 صبح الی 17 عصر
  • svg
  • svg
  • svg
  • svg
thumb

دفتر مرکزی تهران

خیابان خالد اسلامبولی (وزرا) نبش خیابان یکم پلاک 7 واحد 22

تماس با شما

در ساعات غیر اداری از این طریق می توانید پیام یا درخواست تماس نمایید.

* Please Fill Required Fields *
img

تماس با اطمینان تجارت هادی

02188553687

ساعت کاری

  • شنبه تا چهارشنبه9 صبح الی 17 عصر

آیین نامه پرداخت خسارت

نویسنده : a-hadi دسته بندی : لاستیک سواری و سنگین

الزامات دوره ضمانت محصول:
ضمن رعایت کلیه مفاد ضوابط اجرایی تایر و تیوپ:
– مدت ارایه خدمات ضمانت انواع تایر اعم از تولید داخل و وارداتی از تاریخ تولید کالا به مدت5 سال و برای تیوپ 3سال می باشد.
– در طول دوره مدت ضمانت، هر نوع نقص یا عیب ذاتی که در لاستیک فروخته شده وجود دارد یا در نتیجه استفاده معمول از آن بروز نموده را با توجه به مفاد ضمانت نامه و مشخصات اعلامی به مصرف کننده، مسئولیت آنها را پذیرفته و لاستیک جایگزین یا خسارت آن حداکثر دو هفته پس از تاریخ شکایت، به مشتری مسترد می گردد.
-تامین خسارت کالای فروخته شده حتی پس از لغویا
پایان دوره نمایندگی ویا عدم ادامه فعالیت تامادامیکه نماینده جایگزینی مسئولیت رامتقبل نماید، تقبل می گردد.
– درصورت عدم رعایت مدت زمان رسیدگی وپرداخت خسارت جریمه تاخیر برای مشتری به نرخ عقودمشارکتی (24درصد سالانه ) به ازای هر روزدیرکردمحاسبه ومازاد برخسارت تعیین گردیده و به مشتری
پرداخت می گردد.
– درصورت درخواست مشتری جهت تعویض لاستیک، نرخ جایگزین نیز مطابق با قیمت فروخته شده پس از کسر مالیات بر ارزش افزوده (فاکتور) محاسبه و بدون اخذ مبلغی مازاد برآن تحت عنوان قیمت بازار و یا روز ارائه می گردد.
– در صورت اثبات عیب ذاتی در دوران ضمانت، هزینه های تبعی ارسال لاستیک به شرکت و یا واسطه خدمات پس از فروش بر عهده شرکت است.
– چنانچه مصرف کننده قبل از استفاده از کالا و حداکثر به مدت 48 ساعت (بدون احتساب روزهای تعطیل ازتاریخ فاکتور) و یا بلافاصله پس از نصب توسط فروشنده لاستیک، متوجه عیب و یا ایراد ذاتی شود لاستیک را با لاستیک سالم تعویض و در صورت عدم موجودی لاستیک، نسبت به پرداخت وجه آن مطابق با فاکتور اقدام می نماید. بدیهی است پس از مهلت زمان مذکور همانند سایرخریداران، از خدمات فروش و پس از فروش بهره مند خواهند شد.
– در صورت تعدد و فراگیر بودن عیب و یا نقیصه در انواع تایروتیوب عرضه شده، نسبت به اعلام فراخوان آن کالا با اطلاع رسانی مناسب و فراگیر، اقدام می گردد.
مواردی که شامل گارانتی نمی شود:
– تایر های مصرفی با عاج کمتر از 6/1میلیمتر مشمول گارانتی وپرداخت خسارت نخواهند بود.
– نگهداري و استفاده ناصحیح و هرگونه آسیبی که موجب تغییر و خارج ساختن محصول از شکل عادي شود.
– تعمیر و یا دستکاری لاستیک توسط افراد غیر مجاز.
– استفاده نامناسب از لاستیک و عدم رعایت دستورالعمل نگهداری.
کارت گارانتی علاوه بر الزامات دوره ضمانت این موارد را شامل میشود:
– درج تاریخ تولیدکالا و فیلد اطلاعاتی درج تاریخ و فروش مصرف کننده نهایی، تاریخ شروع دوره ضمانت و مدت آن به صورت هجری شمسی و یا میلادی.
– مشخصات کامل از قبیل شماره سریال با کدشناسایی، کشور تولیدکننده و نشان تجاری (برند)، نام شرکت تولیدی یا واردکننده به همراه شماره تلفن و نشانی.
– مراکز ارائه خدمات به مصرف کنندگان، نشانی و شماره تلفن مراکز خدمات، دفتر پشتیبانی و رسیدگی به امور مشتریان.
– نشانی پورتال و یا پست الکترونیک دفتر خدمات فروش و پس از فروش.
– امضا و مهرفروشنده درذیل کارت و درج عبارت « عرضه کارت بدون مهر وامضاء فاقد اعتبار است»
سایر:
– کلیه خدمات تعمیراتی به مدت 6 ماه ضمانت دارد.

درج نظر